912 visninger
|
Oprettet:
Stjålet i nat {{forumTopicSubject}}
Mellem kl 23 i går og kl 7.30 her til morges er min Yamaha xj 900 blevet stjålet fra min adresse i odense. Reg. nr ET12004 Mc'en er gul med gult kåbeglas samt sorte fælge. Så hvis i ser den, må i godt rive makkeren af... for det er ikke hans....!!
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Håber du får den tilbage i hel stand... meget hurtigt...
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
En god idé er som tidligere skrevet at give en findeløn på f.eks. 5000 kr. Det plejer altså at kunne få folk til at gribe ind, hvis de ser den, eller hvis de kender personerne der har stjålet den.
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 860
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 77
du kan sætte den ind på hero efterlyst..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3481&ipc=22788
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 3
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 104 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 336
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 104 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 336
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Stjålet i nat