{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Reminder Polterabend 23/6-07 {{forumTopicSubject}}

Hey.

For at jeg kan være sikker på at der overhovedet er opbakning til turen imorgen kunne jeg godt tænke mig at folk skrev sig på som listeform. Som skrevet tidligere er der 12 piger som meget gerne vil bagpå. Ekstra cykler er mere end velkomne så pigerne kan få sig en rigtig god oplevelse. For at svare på Kim's spørgsmål, så er pigerne vel ml.24-28 år. smiley Det kunne være fedt hvis folk bekræftede i aften, for ellers skal pigerne igang med plan B. DMI har lovet lidt byger imorgen, men det skulle primært være syd og i de vestlige egne så forhåbentligt slipper vi. Pigerne er klar over dette og er stadig klar selvom der er risiko for lidt byger, så skal vi ikke give dem en god oplevelse? Dem som er friske mødes ved prismet kl 9. Så kører vi i samlet flok mod Skanderborg hvor vi henter pigerne. De skal have en stille og rolig tur på en times penge, hvorefter de bliver smidt af i Tranbjerg.

Flg. har meldt sig til.

#1 An
#2 Martin S. zx9r
#3 kim p . 749-flad
#4 Morten G
#5 Mathilde
#6 Mr. Yanki

Husk hjelm smiley Jeg håber vi ses.

Mvh

An


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reminder Polterabend 23/6-07
Kommentér på:
Reminder Polterabend 23/6-07

Annonce