{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

GSX-R 600 '99 forskærm - et spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter den holder, der holder bremseslangerne på forskærmen på min MC.. Da det ikke er mulig at finde den, der sådan set skal sidde på min (750'er '99), da den hverken kan ses på nogen tegninger eller findes i forhandler bog, har jeg den mulighed at anskaffe mig en fra en 600'er fra '00.

Eneste jeg er i tvivl om, er om den afstand mellem de to huller i venstre side (set forfra) har samme afstand på min!?

Så har du en gsxr 600 fra 2000, ville jeg blive utrolig glad, hvis du kan oplyse mig om nævnte afstand! smiley

På forhånd tak!

Simon.

Ps. Smider lige et billede op af den holder, der egentlig skal sidde på min (fået billedet af en, der har en 750'er fra '98).


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX-R 600 '99 forskærm - et spørgsmål!
Kommentér på:
GSX-R 600 '99 forskærm - et spørgsmål!

Annonce