{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med forhandler
  • #1   15. jul 2007 Jeg har købt min mc hos custom import...

Han har følgende side...
    http://www.customimport.dk/

Han er rigtig flink, men han har lige lidt meget om ørene, så han kan godt komme til at love rigtig meget...

Jeg skulle have en alarm med min mc, da jeg købte den, den har jeg aldrig fået - men det var bare sådan en billig satan, så det gider jeg ikke gøre mere ved...

Den mc jeg har købt, har kørt helt uden problemer, så jeg har ikke haft brug for den garanti han giver, men min kammerat, havde lidt problemer med en ensretter, og det krævede meget tålmodighed - men det blev ordnet til sidst...

Han lover meget - men skal huskes på det mange gange...

Sidst, det lykkedes mig faktisk at handle 10.000 af prisen på min mc, så han er også til at handle med...

_________
    Jakob

• #2   15. jul 2007 super, han havde en gsx600 fra 94 til 45000,- kørt 49000 km den kan jeg få incl tøj og leveringomkostninger til de 45000 syntes ikke det lyder helt ved siden af, var ude og prøvekøre den, og den er bare fed at køre på... nu har jeg ikke prøvet så mange og det er min første cykel.

• #3   15. jul 2007 prøv herlufmagle mc de har en gang i mellem nogen rigtig lækre mmaskiner til nogen meget fordelagtige priser...

• #4   16. jul 2007 Hej igen, kom sku til at købe den, henter den i morgen aften, wee!!! der skal bare cruises hjem, der er heldigvis en god time hjem.

Kommentér på:
Erfaring med forhandler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce