{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Værd at køre efter.. {{forumTopicSubject}}

Nu hedder det sig jo at dette forum bla. er til udveksling af erfaringer. I den forbindelse har jeg tænkt at mangfoldiggøre nogle erfaringer jeg har med fede steder, der er et besøg på mc'en værd.

Vandel lufthavn (mellem Vejle og Billund)
Den gamle lufthavn ved Vandel er blevet åbnet i dagstimerne. Var forbi i aften og kunne fryde mig over at have 6 km landingsbane helt for mig selv. Ingen modkørende og ingen tværvej, behøver man at sige mere..

Munkebjergbakken (Syd for Vejle fjord)
En dejlig bakke, som mange nok kender i forvejen fra cykelløb osv. Gode hårdnålssving hvor det kun er modet der kommer på prøve.

Dette er nogle af min favoritsteder. Jeg ved ikke om det er noget folk gider at høre om, men jeg vil da meget gerne høre om andre fede steder der er et besøg værd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værd at køre efter..
  • #1   18. jul 2007 Hej Brian

    Det lyder da som nogle gode forslag.

    Har du åbningstiderne for Vandel mere præcist?

    Jan


  • #2   18. jul 2007 vil da godt spæde til en af mine yngligs ruter er

    fra horsens til juelsminde =

    første via sejet,møgelkær og rårup til juelsminde mange kanon små svingg kræver tungen lige i munden smiley
    hvis i kommer på de kanter skal jeg med glæde vise jer ruten smiley


  • #3   18. jul 2007 Jeg har lige kigget lidt på nettet efter åbningstider i Vandel, men kunne ikke finde noget. Det stod et skilt med, så vidt jeg husker, åbent i hverdage til 20.00
    Der kan ses lidt mere på:
    www.erhvervsparkvandel.dk


  • #4   19. jul 2007 Rigtig hyggeligt ture på gode veje med sving findes der også når man køre følgende rute: Hornslet, Mørke, Thorsager, Rønde, Kalø, Vrinners, Egens, Knebel, Femmøller og derefter en velfortjent pause i Ebeltoft...

    Lækkert er der også i området Ry - Silkeborg - Vrads...


  • #5   19. jul 2007 Janus.:
    Jeg kan godt forstå dit spørgsmål, men omvendt kan jeg også se at du er 29 år og kører fireblade med 147 hk.
    Men når du nu spørger, så er hastighedsbegrænsningen 80 km/t, og der er åben adgang for alle. Så du må godt tage madpakken med og holde picnic derinde..
    Jeg ved nok nærmere bruge landingsbanen, som et forsvarligt sted, at prøve mig selv og motorcyklen af til grænsen. Både hvad angår sving og hastighed.

    David og Vibeke.:
    Super med nogle turforslag. Det skal da prøves, så jeg kontakter nok dig (David) i august, så vil jeg da hellere end gerne have forevist turen mod Juelsminde.


  • #6   5. aug 2007 Ja, Dennis. Efter endnu en tur derude kan jeg bekræfte, at du har helt ret. Jeg målt ikke længden præcist første gang. Jeg undskylder mange gange.
    Jeg vil godt korrigere min beskrivelse af vandel:
    3,5 km landingsbane og med start fra den østligste port, kan man opnå ca. 5 km næsten lige asfalt. Derudover er der ca. 10 km rulleveje med gode lange sving og ingen trafik.


Kommentér på:
Værd at køre efter..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce