743 visninger
|
Oprettet:
Ahh.. en lille aften tur.. {{forumTopicSubject}}
Så jeg fik endelig taget de væreste abstinenser.. Har lige været ude og rulle en lille tur på min fars Honda Cb 900 custom..!
det var sku dejligt..!
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
Var ude i går..det var skønt
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 304
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.695
Nu siger de kloge jo, at det vil regne et par dage...
Ahh.. en lille aften tur..