{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gs 500 f
  • #1   27. jul 2007 Hej

    Jeg har ikke sådan en men http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS500 forklarer sådan nogenlunde hvad det er for en smiley

    håber det hjælper lidt

    Rune


  • #2   27. jul 2007 Rune:

    Tak for hjælpen. Har nok forhastet mig lidt. Kan se, at den først kom til at hedde F efter 2004.

    Anyway - holder dem nu alligevel op mod hinanden.

    Jakob


  • #3   27. jul 2007 kig ind på min profil der står lidt om en gs500f

  • #4   27. jul 2007 Er tjekket ud Morten. Den er i øvrigt cool nok din bike. Lige et spørgsmål. Er den ikke lav??? Den ser ikke særlig høj ud, med mindre du er en velvoksen knægt smiley

    Jakob


  • #5   27. jul 2007 Hej Jakob

    det var så lidt.

    Ja det var først i 2004 den kom som en F udgave.
    Dog er det stortset den samme mc som den uden kåbe.

    Det er dog muligt at få en uorginal kåbe til den gamle gs500, efter det jeg kan læse mig til.

    Men tror nok at Morten skulle vide mere om gs'en end jeg gør da jeg selv ikke har sådan en og næsten kun kender den på papiret.

    Har dog prøvekørt en engang og den passede helt ok til mig, dvs dimensonerne var helt ok til en 190+ høj person. Men det var en uden kåbe, så ved ikke noget angående vindbeskyttelse til høje mænd smiley


  • #6   27. jul 2007 hej havde selv en GS 500 og fik ondt i ryggen ved længere ture. Men ellers en god cykel.

  • #7   27. jul 2007 ....ja der skal nok tilføjes at jeg kun prøvekørte den i godt 30min....

  • #8   28. jul 2007 Hej Jacob. Tror desværre ikke du finder en honda cbr 500 nogen steder, men højst sandsynligt en cb 500 eller cbr 600.
    Martin


  • #9   28. jul 2007 Jeg er selv 190 cm, så det må komme an på en prøve, om den er stor nok eller ej.

    Martin:

    Nej det har du formentlig ret i smiley Skulle det alligevel ske, skal du være den første til at vide det smiley

    Jakob


  • #10   28. jul 2007 hej Jakob. Jeg har selv en Suzuki GS500F fra 2004 og jeg er glad for min.. Det er i mine øjne en god begyndercykel. -med dette skal forståes at det i mine øjne ikke er en disideret dræbermaskine men dog en god all around cykel med nok cubik til at underholde selv en fartglad person i lang tid.
    Generelt vil jeg sige Suzuki billigere end Honda i samme klasse (500 ccm) og derfor valgte jeg Suzuki. Om der så er forskel på en Suzuki og en Hondas kvalitet kan man vel kun sige ja til. Der er såfølgelig lidt forskel men så skal man gøre op med sig selv om det er værd at give sååå meget mere og så få hondaen? Jeg valgte Suzukien som mange andre og er 100% glad for den..

    Tobias


  • #11   28. jul 2007 Hej Jakob. Jeg har en til salg... Jeg ved ikke om det kunne være noget? Dog ingen kåbe... Men den er skam rigtig flot! Der er sket store ændringer i modellen... Den gamle model er ret tynd med mindre tank osv... Men jeg synes det er en rigtig god begynder maskine.
    ..


  • #12   28. jul 2007 Tak Jacob.. Man kan jo hurtigt komme til at remme en tast for meget, hehe. Men held og lykke med det. Kørte selv på en da jeg tog kortet. Og synes den virkede mere stabil ved høje hastigheder (læs. motorvej med 130) en cb 500 som køreskolen også havde.

  • #13   29. jul 2007 hehe.. Bjørn s.... smiley

  • #14   29. jul 2007 Gs 500 eren er lidt lav ville jeg nu sige, jeg er 196cm , og man har en tendens til at komme til at slæbe lidt på bagbremsen når man har så lange ben, (jeg tog kørekort på en), men komfortmæssigt er den nu meget lækker, også selvom man er høj, men ja lidt lille i det... Gpz 500 har en 10-15 flere heste end gs500, og tror at hondas cb 500 er noget det samme... den nye gs skulle have 47hk, gpz 500 har 60, og mener at cb har omkring 47-50 også

  • #15   29. jul 2007 Tak for oplysningerne. Der er nok ikke andet for, end at jeg må prøve nogle forskellige modeller inden jeg kaster mig over et køb. Har i hvert fald forstået, at der er forskellige meninger om GS'eren.

    Casper T: Har tjekket maskinen ud. Den er 10-4, men lige i overkanten af hvad jeg har tænkt mig. Jeg søger noget i prisklassen 25 - 30000, så dermed altså også noget som er ældre end din.

    Jakob




  • #16   30. jul 2007 jo lidt lav er den men jeg høre nu eller ikke til de mindste...

Kommentér på:
Suzuki gs 500 f

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce