1.787 visninger
|
Oprettet:
Udstødning / lyd {{forumTopicSubject}}
Hej.... Som flere af os ved, så er lyden ikke særlig vild i EURO 2 versionen. Jeg kunne godt tænke mig en noget mere hul lyd.
Kan jeg evt. tage noget af fløjten ud og hvordan, uden at det ændrer negativt på motoren ?
Jeg kender ikke lyden på V & H udstødninger, og der findes sikkert også mange forskellige.
Her på Bornholm har jeg ikke muligheden for at tage ud og se på delene, eller høre lydene fra forskellige udstødninger. Kom endelig med nogle kommentarer, før jeg gør noget jeg ikke skulle have gjort
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 135
apr 2007
dette sku være et link til min lille film med v&h
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 19
Håber at indlægget kommer rette sted denne gang, er nybegynder i " diskussionsgrupper " !!!!!!!
Mvh. JEW
apr 2007
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
http://www.youtube.com/watch?v=6vQ6UbHr4JA
jeg er ikke selv tilfreds med lyden...syntes ikke at den 'brummer' nok..vil gerne ha haft en mere dyb lyd....
jeg vil gerne have en rustfri udstødning på. men det findes vist ikke endnu.......
på min gamle virago havde jeg en rustfri udstødning det lød rigtig fedt.... hør her >>> http://www.youtube.com/watch?v=kWiaiURrM7s
http://www.youtube.com/watch?v=IMMfZVmp_8s
Jeg ved godt at det er 2 forskellige cykler, den ene med indsprøjtning -den anden med kaburator osv......men jeg savner sq lyden fra den rusfri på 535'eren....
apr 2007
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 6
Har ikke den store erfaring, men har fået skiftet potter
(Raask potter) dertil er der indbygget en Power Comander.
Yavsers en kanon lyd der kom ud af det, ja folk vender sig om (he he)
apr 2007
apr 2007
jun 2007
Tak for alle svarene, det er rigtig fint at der er respons på indlæggene. Det er jo alle der får glæde af dem. Der er selvfølgelig forskellige meninger, alle tiders.
Det første jeg vil gøre er at prøve at "udtrække" noget af orginal fløjten, og så høre hvordan det lyder, og håber at det er noget der kan ændres tilbage igen, hvis det viser sig at værer noget "møj". Vinteren har jo 4 mdr. at lege i.
jun 2007
Tak for svaret, jeg havde ikke set linket til ryglæn. Men jeg tror nu nok at jeg kører uden ryglæn, udseendet er ikke særlig pænt efter min mening.
Jeg har også lige været inde og se den rigtig gode video om udstødningerne. Det giver et helt perfekt billede af hvordan det skal gøres, og nu kan jeg se at man kan ikke bare udtage nogen af udstødningen og isætte det igen.
Det er nok nogle andre udstødninger der skal til. Så kan man jo altid skifte tilbage igen. måske
jun 2007
Og tak for lyden. I mit anlæg lyder det godt, men jeg kan jo ændre lyden så den passer til mine ører. Men det kan ikke gøres om, hvis lyden er for "knaldende" mm.
Mit ønske er en huul lyd, og når gassen slippes kunne jeg tænke mig at den snerrer, og øøøøøøøø iøvrigt ikke larme ret meget. Svært at forklare.
Der skal nok en 2000 ccm til for at klare opgaven. Nu er det altså en 800 ccm jeg har, så den må bare lære det på en eller anden måde, og helst i en rustfri udgave
Det er altid godt med en "lille" udfordring.
PS: jeg har lige købt en Oxford 360T lader, den kan bare det der med vedligeholdelse af MC'er bil mm.
Mvh. JEW
Udstødning / lyd
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside