{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Tobias B
Tobias B
Tilmeldt:
20. apr 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

SV650 2018 udstødning, lyd {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ejer en SV650 fra 2018. Den har desværre kun stock exhaust som ikke lyder af særlig meget.
Har i evt. nogle anbefalinger på slip on? Alle råd er værdsatte i hvertfald.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV650 2018 udstødning, lyd
  • #1   20. apr 2021 De officielle forhandlere tilbyder en Yoshimura slip on. Men selvom din selvtillid ligger i hvor meget din kværn larmer, kommer du ikke til at score flere damer af den grund smiley

  • Tobias B
    Tobias B Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   20. apr 2021 Nu gik efterspørgslen også på udstødninger. Ikke damer - Men tak

  • #3   20. apr 2021 Du skal selvfølgelig lige sikre dig, at den også passer til en 2018 model. Min er en 2019 og jeg ved ikke om der er forskel på 18 og 19. Jeg kører dog pt med den originale udstødning, gider ikke larm.

  • Tobias B
    Tobias B Tilmeldt:
    apr 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   20. apr 2021 Selvfølgelig har de udstødninger til 18 modellen. Yoshimura har været oppe og vende. Hellere larm end den her symaskine smiley

  • #5   21. apr 2021 Stort set de fleste fabrikater laver jo udstødninger til den model.
    Her er nogle budget venlige https://mcudstodning.dk/?make=71794&model=72146&year_id=72185&engine=72186&post_type=product&action=vpf-search


  • #6   21. apr 2021 Larm med måde, SC-Project har nogle lovlige udstødninger til din model. Så får du ikke problemer med policen eller naboen, men stadig lidt ekstra lyd.
    De fåes begge i titanium eller Carbon.

    https://shop.sc-project.com/en-DK/Bike_SUZUKI_SV650-2016-2020-EURO-4

    Leveringstiden kan du ikke regne med og de trækker pengene umiddelbart efter bestilling. (Ægte italiensk)
    Til gengæld er de gode til at svare på henvendelser på mail (engelsk) og pakken udstødningen skal nok komme.
    Har handlet hos dem to gange nu og det er god kvalitet de laver.


  • #7   21. apr 2021 Cobra leveret fra Tyskland har også nogen ret fede modeller https://www.cobra-exhaust.com/Cobra-motorcycle-exhausts_11 (det er selvfølgeligt smag og behag)
    Sådan en frækkert her https://www.cobra-exhaust.com/Motorcycle-exhaust_2835 kommer med en DB killer der er lige til at tage ud eller stikke ind. Havde selv tidligere en Cobra udstødning på min YZF1000, fine potte til pengene, leveret på en lille uge. Du kan selv vælge forskellige konfigurationer på den enkelte potte.


  • #8   23. apr 2021 Ja det må godt lyde af lidt mere, end en fabriksny 2 gear "puch Monza/juvel Grand prix" fra 1988.
    Jeg tog en "tour de" sv650/mt07/triumph trident 660 forleden og der er ikke meget lyd i potterne...Men alle 3 er fine og gode bike's til pengene!
    Men jeg er lidt forundret over den hype der er i udlandet med Triumph Trident...ja den har lidt flere gadgets og bedre affjedring...MEN den koster også lige 25000 mere end sv650... Min amatør test havde mt07 på 1 pladsen, skarpt forfulgt af sv650 pga af prisen og jeg syntes Trident 660 var lidt en skuffelse...Måske jeg havde for store forventninger efter alle de særdeles gode reviews Trident 660 har fået.... Den nye mt07 sidder man særdeles godt på og fuelling/map var rigtig smooth og lækkert (stadig lidt blød forgaffel) Men det har Yamaha nok gjort med vilje, så man lander mere smooth når forhjulet skal ned efter en wheelie....Ja det var lidt off topic...beklager


  • #9   23. apr 2021 Edit...Helt vildt at man til 75000 og 85000 kroner kan få så meget "KVALITET/NY" motorcykel for pengene. (DK)
    Thumbs Up til Suzuki og Yamaha
    Suzuki sv650 2021 og Yamaha mt07 2021...


  • #10   24. apr 2021 Ellers kig efter akraprovic udstødning har lige sat på VFR 750F-H rc24 , holda K... en god lyd smiley

  • #11   24. apr 2021 Tobias, Du kan også overveje mærket Scorpion..
    Jeg har Scorpion Factory "carbon" på min V4 Honda og det lyder super fedt...
    (Lovlig/godkendt)
    Og skal du en tur til Tyskland, så sætter du bare DB killer tilbage i Scorpion... Rigtig god kvalitet og lyd..
    og prisen er super attraktiv.
    På min raket giver den 7 HK...okay sidegevinst


Kommentér på:
SV650 2018 udstødning, lyd

Annonce