1.207 visninger
|
Oprettet:
Undertray {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen der ved hvor man kan bestille et undertray (ved ikke hvad man skal kalde det paa dansk) til en bandit 600 fra 97 til rimelige penge?
(det skal helst kunne bestilles i suzuki morkt goen frave)
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
Rasmus
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 322
men er tænker mere på et undertray.
men det gi'er jo også en fed (og mere ren) røv
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
mar 2005
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 523
Det kan du vist ikke bare sådan få!
De har tit nogen på ebay.de...
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 322
chirs <- det der ser da intressant ud
Undertray