BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
740 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fællestur til Helnæs.... Fællestur til Helnæs....

Gruppen gøres lige opmærksom på, at jeg har startet tilmelding til en stor MCG fællestur, som igen i år går til Helnæs.

Målet er, at vi får samlet så mange som muligt til og slutte året af med manér....

Håber gruppes medlemmer har lyst til og deltage og få en god dag i hinandens lag...

Mvh

Erling

Beskrivelse: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=53701

Tilmelding: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=53697

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællestur til Helnæs....
  • #1   4. sep 2007 Er der arrangeret noget fælleskørsel fra Sjælland.....

• #2   4. sep 2007 Det er der ikke.... Der er opfordring til, at senest kommer til Knudshoved kl. 11.... Håber lidt på, at der er nogle stykker som vil lave et par opsamlingspunkter så man ankommer til Knudshoved i grupper...

Thomas... Du kunne jo evt. stå for at samle folk fra dit område af sjælland???

• #3   4. sep 2007 Lyder hyggeligt, vil da lige kigge om kalenderen er fri den dag smiley

• #4   5. sep 2007 Ved ikke om andre har overnatning i tankerne, men jeg har reservet en hytte på Helnæs Camping. Tager så hjem søndag. Det er billigt, de har hytter fra 250 kr/døgn (til 2-3 pers) og den dyreste på 29 m2 kst 600/døgn.

De har godt nok lukket ned for denne sæson den 1/10, men det var ikke noget problem.

Der er ikke andre der har reserveret.

Hilsen
    Palle

• #5   5. sep 2007 Men det er måske ikke Helnæs camping vi skal til, men måske Aa-camping?

Hilsen
    Palle

• #6   5. sep 2007 Jeg mener det er Helnæs Camping vi var ved sidst, men Helle ved mere om det end jeg gør....

Godt og se, at der allerede er så mange der har meldt sig til.... smiley

• #7   5. sep 2007 Det er sikkert Helnæs camping så. Det er min første lange tur og min ryg er ikke for sund efter en arbejdsulykke for 2 år siden (operet for 2 discus prolapser), derfor bliver jeg til søndag. Har spurgt Thomas R fra Roskilde, som er en go' ven, om han er med på en overnatning. Hvis ikke, har jeg også bekendte i Bøjden, men synes det ku være hyggeligt, hvis vi var flere til overnatning på campingpladsen.

Hilsen
    Palle

• #8   6. sep 2007 Hej Palle

Jeg er med på en overnatning hvis jeg lige kan få det til at gå op med en børnefri weekend.

Så kan vi rigtigt hygge om aftenen.....havde forestillet mig engangsgrill, bøffer, rødvin og godt selskab...

• #9   6. sep 2007 Lyder godt Thomas. Ku blive vildt hyggeligt. Jeg jagter lige en engangsgrill en af dagene, grillsæsonen er jo ved at være slut.

Hilsen
    Palle

Kommentér på:
Fællestur til Helnæs....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce