1.593 visninger
|
Oprettet:
Periodisk syn, forbrugerundersøgelse {{forumTopicSubject}}
Til de fynske MC'ister. Tag lige og åbn FDM's hjemmeside. På hjemmesiden er
der en forbrugerundersøgelse ang. om MC'er skal til periodisk syn.
FDM er ved at foretage en forbrugerundersøgelse, om motorcykler skal synes
efter de samme regler som Biler, dvs. hvert andet år.
Da alle kan deltage i denne undersøgelse, også bilister, er det vigtigt, at
du også giver din mening til kende, således det ikke er bilister alene der
bestemmer.
Gå ind på www.FDM.dk
og afgiv din stemme. (forsiden i højre side)
Venlig hilsen
Michael P Hansen
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 835
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 171
Håber ikke det bliver vedtaget!!!
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 489
Jeg elsker bare at komme med konstruktive kommentarer...
/Allan
Periodisk syn, forbrugerundersøgelse