Andre forumemner med "karoline træf på"
Karoline træf
I morgen er der træf på karoline ved den gamle lillebæltsbro... Jeg kører derned og får en "lille" pølse... Jeg kører fra Damhusvej 98, 5000 Od c ca kl 11, hvis nogen vil med....
I morgen er der træf på karoline ved den gamle lillebæltsbro... Jeg kører derned og får en "lille" pølse... Jeg kører fra Damhusvej 98, 5000 Od c ca kl 11, hvis nogen vil med....
Skrevet af: Michael #ZipcodeMC # - 29. mar 2014
karoline træf
Hej er der nogen som smutter en tur til karoline v middelfart på søndag regner med at køre fra shell ved korskroen på søndag kl 10 ca
Hej er der nogen som smutter en tur til karoline v middelfart på søndag regner med at køre fra shell ved korskroen på søndag kl 10 ca
Skrevet af: Jan Rene H - 27. mar 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
- Stoppet vandløb 800 kr.
- Toiletmontering 1.790 kr.
- Skift af kogeplade 1.300 kr.
- Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 16
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 153
-Q
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 31 MC-er: 8 Emner: 70 Svar: 506
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 153
Det er karolinecafeteriet umiddelbart efter du har forladt den gamle lillebæltsbro. (Middelfart) jeg tror der er flest bikere omkring kl. 14, og det har i mange år været et mødested for mc´ister af alle afskygninger. Det er altid den sidste søndag om måneden, og er vejret godt kommer der rigtig mange, der er faktisk ikke plads til biler den dag!
-Q
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 38
Weee så skal jeg over broen igen
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
var på touring campen lørdag til søndag og selvom det regnede en del blev vi mere våde indeni end udenpå så jeg plejede mine ømme hårrødder :-))
karoline træf på søndag
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside