955 visninger
|
Oprettet:
Lejlighed i Århus {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg står og mangler en lejlighed fra d. 27/9 eller deromkring.
Vi har brug for en treværelses eller en stor 2'er. Vi vil også gerne have en baggård.
Vi vil til gengæld IKKE bo ved en stor vej med meget larm...
Prisen skal selvfølgeligt være så lave som muligt, men det er ikke det allervigtigste.
Skriv her eller ring/sms på 61699049
Mvh Peter
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 350
Lejlighed i Århus