{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

EXUP {{forumTopicSubject}}

Hej
Der kan købes en "ny" stopklods til at sætte på motoren der styrer spjældet nede i forrøret, når man eleminerer kablerne, ved evt montering af fuldsystem... SPØRGSMÅLET er så, nogen der ved hvor denne nye stopklods kan købes...??? Ved nogen fuldsystemer er den med, men ikk ved slip-on..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EXUP
  • #1   17. okt 2007 Jamen d r gjort, men synes den har mistet lidt effekt af det, og dermed er dem klippet en ledning ved styrboksen som styrer motoren.. men den går dårligere end den gang hvor jeg kørte mens motorlampen lyste..

  • #2   18. okt 2007 Til Yoshimura følger der en tegning med, der viser hvordan man "luser" stikket. Der skal ikke bruges stopklods.
    Der er til 1000'eren, ved ikke om det er det samme til din


  • #3   18. okt 2007 Ja har den vedledning fra yoshimura, men synes bare den er blevet lidt mere tam efter det er blevet lavet og lampen er gået ud.

  • #4   18. okt 2007 Men ska også ha den rullet her en af dagene som den er nu.. så der får jeg resultat af om det bare er indbildninger, eller der er noget galt.. Der står også i vejledningen fra yoshi at man kun skal gøre det hvis man har en yoshimura boks samtidig, eller pcm monteret, så det kan godt være jeg ska ha en pcm på også..
    Men ingen der har en stopklod til at ligge eller, ved hvor den kan findes??


  • #5   21. okt 2007 Carsten>> Lige præcis:) Og på nogen bikes kan kablerne sagtens tages af uden at der sker noget ved det, men på suzuki registerer den hvis der ikke bliver trukket i begge kabler..

Kommentér på:
EXUP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce