1.293 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
6. dec 2005 Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Galten x- mas fest {{forumTopicSubject}}
Heysa alle sammen
Hvor mange fra denne fantastiske gruppe kommer til Galten x-mas fest den 3/11 ??
Det skal nok blive spas der er overnatningsmuligheder, mad, fri bar osv... her er invitationen
(link fjernet)
husk at melde jer til hvis i vil med til spisning ellers kommer man bare
1: Line (Hovedgård) Tigermis D
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 136
jeg gentager:
Hvordan kan man overhovedet tænkte på at holde en julefrokost på den dato??
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 136
Ej jeg tror faktisk heller ikke man må sætte storskærm op pga rettigheder med mindrer man betaler 500 kr pr person... I må ikke hænge mig op på det.
God fest..
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Ja det var vidst også sådan noget Rene så ville det jo bliver alt for dyrt... hehe Jamen K1 når du er færdig med at se bold og er i stemning kan du da bare kigge ud
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 384
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
i må have en god fest...
mvh Offslow
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Galten x- mas fest