{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

LOGE ARANGEMENT DEN 1 FEB. INFO {{forumTopicSubject}}

KÆRE Loge Brødre og Søstre
Efter meget bøvl og besvær har jeg fået et sted til os i Centrum af Horsens ….dette har ikke været let da ingen ville have os smiley
først havde vandre hjemmet sagt ja til at have os hvor vi snildt kunne være 100 mennesker ..men Bambi logen er jo en MC KLUB !! FYYYY så er de farlige så nej tak blev der så sagt i sidste øje blink smiley
så jeg er kommet med en løsning nu ..som desværre ikke er 110% optimal det ved jeg SORRY !!

først problemerne :
1: vi skal være ude kl. 02.00 pga. larm til naboerne og musikken slukket kl. 00.00.
2: vi kan desværre kun være 40 mennesker

nå men min konklusion er blevet den at det SKAL gennemføres ...derfor er det så først til mølle princippet
næste år hvis der altså folk møder op i år bliver det bare endnu større og hvem ved om vi ikke kan lave en sommerfest . tror jeg nok vi kan!

her er ideen så :

bestilt mad ude fra
som består af
Forret
Pestomarineret kyllingebryst med baguette
Hovedret
Tyndsteg, Glaseret skinke og Indbagt svinemørbrad

BBF-tilbehør med flødebagtekartofler , frisk grøn salatblanding og skåle med agurket, tomater, ærter, coleslaw og bønne salat
Dessert
Isanretning - Luxus

der kan så købes billige KOLDE øl / vand 5 kr.

når vi har spist og snakket drukket er klokken sikkert blevet 24.00 der skal musikken være slukket (kæft hvor fessen) nå any way måske lige tidligt nok at slutte af derfor vil Logebroderen her (mig) vise rundt i Horsens natteliv en slags kulturel oplevelse ( pubcrawl) smiley

jeg er 100 % sikker på det bliver pisse hyggeligt hvis I kommer !

da jeg skal have dækket mit leje af lokalet vil det koste
for lokale + mad en rimlig (pris synes jeg) på 175 kr.
skulle der mod forventning blive overskud går dette til gratis øl smiley

MEN MEGET MEGET VIGTIGT hvis i ved i vil komme så tilmeld jer i tilmeldingstråden her på siden ...

da jeg sætter penge på højkant for dette arrangement vil jeg gerne vide om i har tænkt jer at komme dette skal ske senest den 31/12/2007 MEGET MEGET MEGET MEGET GERNE FØR.

betaling skal ske via mit kontonummer som vil blive sendt privat til jeres inbox når i har tilmeldt jer
betaling skal ske senest 5 Januar, når der er betalt sender jeg jer jeres indgangs pas (LOGE KORTET )

skulle det mod forventning ikke blive til noget får i self. penge retur. det er klart !!

Håber på god opbakning til vores første LOGE arrangement og 1 ÅRS Jubilæumsfest


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LOGE ARANGEMENT DEN 1 FEB. INFO
Kommentér på:
LOGE ARANGEMENT DEN 1 FEB. INFO

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce