701 visninger
|
Oprettet:
indstilles eller ej {{forumTopicSubject}}
hej jeg har her sidst på sæsonen sat en anden udstødning på cyklen men ska den så indstilles eller hva man kalder det med den nye udstødning?? det er en: LASER 'X-treme' Exhaust GP-style + cat. der er billeder af den i min profil...
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.932
jeg ville smide den på felt, for at være sikker, tænk nu hvis den kører for magert..
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 14
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 467
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
Fra fabrikken stilles den nemlig til at kører lidt magert. (pga. EURO 3 normer)
For du nyt luftfilter (KN) eller anden potte skal den helt sikkert justeres! Det har VILDT meget at sige. Mest på gasresponsen mærkes forskellen, men det giver også Hk og moment.
Kig evt på min side eller læs artiklen på http://www.theducklings.dk/Artikler/tuning.htm
kig også på min side for at se testbænk kurver.
Hvis din cykel står alt for marget, som den sikkert vil komme til efter du sætter potten på, kan du risikere at brænde dine ventiler af. Pengene til en justering er givet rigtigt godt ud!
Den kører nok ikke lige så langt på literen som før, men hvad gør det
Min 750'er kører ca. 16-18 km/l ved pæn kørsel.
p.s. hvis den skal justeres når potten er kommet på, så set lige et KN element filter i med det samme. Det giver lige det ekstra og det koster ca. 600 kr. og så skal den kun justeres 1 gang.
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 199
Prøv at ringe til FV motor ved Århus. Han er helt vildt god til at justere MC'er (han lever af det). www.fvmotor.dk
Han ved lige hvad der kan hentes og hvordan.
Jeg har også hørt at de helt nye Gixxer 600-750 ikke henter særligt meget med en potte.
Min model kan dog hente en del, men den er jo også gammel
indstilles eller ej
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside