{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Rigtig godt nytår, Alle sammen. {{forumTopicSubject}}

Så er det bare at vente til vi skal ud og kører igen, Vente Vente, ja det føltes som lang tid, Men det kommer jo nok. Er der nogle af jer som er eller skal til at lave noget på jeres cykkeler. Så må i da godt skrive lidt om det , og sende nogle billeder, Det ville da værer rat at vide lidt om. Nå kan i nu have et godt nytår, også til jeres familer.
Hilsen. Ole K.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rigtig godt nytår, Alle sammen.
  • #1   1. jan 2008 Hej alle sammen og godt nytår.
    I kan jo kigge i min profil hvor der er lidt billeder af vinterens project med lidt renovering hist og her og noget nyt maling. Ja så har jeg samme problem som lars med bundproppen men bundkaret er afmonteret så jeg skal bare lige tage mig sammen og få lavet et nyt gevind også ryger der nok lige en olietemperatur måler på også.

    Det bliver godt at komme på vejene igen om nogle måneder ses.
    Michael


Kommentér på:
Rigtig godt nytår, Alle sammen.

Annonce