{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.435 visninger | Oprettet:

Deffekt baglys på min '99 gsxr 750!? {{forumTopicSubject}}

Jeg har noget tid efter at have staldet kværnen op herinde i huset haft det problem, at der ikke længere er noget baglys på!
Er ved at skifte baglygter (undertray osv), så det var gennem den proces jeg fandt ud af det..

Nå, men status er:

1. Bremselys og positionslys virker (både for og bag)
2. Baglys og positionslys foran hænger sammen.
3. Har målt de to ledninger igennem hele vejen, og der er ingen brud på (ellers ville positionslys jo heller ikke virke).
4. Når jeg sætter tænding på, oplever jeg en ændring i spændingsforskel på baglys og positionslys foran fra 0,00V til 0,03V.

Er der en, der har en idé til, hvad problemet kan være?
Har selv en fornemmelse af, at problemet ligger inde i tændinglåsen (løs forbindelse ect.)?


På forhånd tak!

Simon.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deffekt baglys på min '99 gsxr 750!?
Kommentér på:
Deffekt baglys på min '99 gsxr 750!?

Annonce