*ÅRHUS*

*ÅRHUS*

Medlemmer: 497
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

mc alarm -fjernstart mc alarm -fjernstart

hey boys and girls...
har købt mig en alarm med hele skidtet...-kan sagtens finde ud af hvordan jeg skal få de basale ting til at virke, men er komet lidt i tvivl mht. hvordan den nøgleløse fjernstart skal installeres...-i de parpirer der følger med står det ikke beskrevet, men kun at man skal have 2 relæer samt evt. en mostand for at få det til at virke...
her kommer spørgsmålet så...-ved nogen hvad jeg så skal gøre??!..
tænkte på om jeg skulle få en mekker til at se på det men syntes bare det er ærgelige åenge når nu jeg kan resten selv...
på forhånd tak;)
-Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc alarm -fjernstart
  • #1   19. jan 2008 lige et link til alarmen:
    (link fjernet)

• #2   20. jan 2008 hej Morten
    jo der er et diagram med og det forstår jeg fint...-der er bare ikke den sidste del hvor nøgleløs fjernstart installeres....men kan da lige prøve at se om ikke jeg kan komme i nærheden af en scanner...
    -du siger den tapper batteriet...-i hvor stor grad gør den det?

• #3   20. jan 2008 jamen så er der ingen alarm her;)...-cyklen kører som regel hver dag når jeg kan slippe af afsted med det...
    men havde du så også installeret fjernstart uden nogle? eller tændte du den bare med nøglen hver gang?

ps. tak for de gode svar

• #4   20. jan 2008 det var præcis det jeg vil omgå...-men det er noget med et par ekstra relæer og en modstand..-ved bare ikke lige hvordan jeg skal sætte det op...

Kommentér på:
mc alarm -fjernstart

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce