Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC alarm
  • #1   8. jan 2005 Hej Jimmy, jeg skal have lave alarm på min Harley, jeg regner med ar vi bygger en alarm fra en 45 knallert i, da den ikke fylder så meget og har DB, nok til at skræmme folk væk, den koster nok en lille 1000 kr, sådan ca, håber jeg kan hjælpe. mvh Jan k

• #2   8. jan 2005 Du kan evt. se på en Spyball:
    (link fjernet)
    Pris. 1.999 kr. for den lille model, 2.499 kr. for den store model.

Ellers kan du prøve at se på lidt alarmer fra Louis:
    http://www.louis.de/

• #3   8. jan 2005 Jan K:
    Ja det med en scooter alarm havde jeg også overvejet....
    Prisen er jo lav.....ved du noget om kvaliten ?
    Den skulle jo gerne være driftsikker, har før haft "billige" bil alarmer som havde fejl alarmer dvs gik i gang regelmæssigt uden grund osv, det bliver man træt af smiley

• #4   8. jan 2005 Ja her skal jeg være dig svar skyldig, jeg høre af og til en 45 knallert tænde og slå sin fra, men jeg har aldrig hørt den er gået igang uden han er der, og har heller ikke hørt den i det her lorte vejr, der er jo ikke, andet end og prøve og spørge de 45 knallert som har det hvad de siger til det, den skulle hvist have en del DB. mvh Jan k

• #5   11. jan 2005 Hej Willie...
    Det lyder meget interresant !!!!
    Kan du sende mere info om dem eller er der et link til dem ?

• #6   30. jan 2005 Hej

Ang. scooter-alarmer, så har jeg haft dårlige erfaringer med T. Hansens model. Jeg har haft 2 stk. af dem og selve "hornet" gik hurtigt i stykker i en af dem. Den anden var det fjernbetjeningen som gik i smadder. Det er nok bare mig, som har været uheldig. Jeg vil bare have noget ordentlig næste gang og nok noget lidt dyrere!

Jeg havde engang parkeret med min gamle scooter nede foran blockbuster, da jeg skulle leje en film. Pludselig begynder min scooter at slå alamen fra og til hele tiden med BIP BIP. Det var knappen som havde sat sig fast i min lomme, så hver gang døren blev åbnet fik den signal selvom jeg stod i den anden ende af butikken. Fuck det var pinligt. Og knappen var ikke til at få "fri"(sådan noget forpulede T. Hansen LORT), så det endte med jeg jordede min nøgle ned i fjernbetjeningen og vred den op for at få den til at stoppe. Det resulterede i en ødelagt fjernbetjening, men var i det mindste fri for al den pinlige BIP'en i midtbyen!

• #7   30. jan 2005 Nogen der kender et sted hvor man kan få en alarm der kan tale.. Så som "Move away from the vehicle"!

Willie M ---> Nu har jeg været inde at se på QXL.dk. De er seje dine alarmer. Har lige et par spørgsmål?

- Hvad gør en rånøgle godt for? Er det ens egen nøge man kan putte ind?

- Talende alarm? Hvad vil det sige? Er det som ovennævnt?

- Og forskellen på "Defender" og din scooter og mc alarm?

Hvorfor en er bedst?`

• #8   30. jan 2005 Har lige købt en alarm af Willie på QXL.... smiley
    Synes også at de cool....venter på leveringen og glæder mig smiley

• #9   31. jan 2005 Er det dén talende? Hvad vil det sige?

• #10   31. jan 2005 Og så tillykkke da. Hvad måtte du slippe? smiley

Kommentér på:
MC alarm

Annonce