1.247 visninger
|
Oprettet:
tur til bakken d 13/3 {{forumTopicSubject}}
hej folkens er der nogle fra fyn der skal ind og åbne bakken? hvor på fyn plejer i og mødes???
vi er nogle stykke fra langeland der gerne vil med, men vi har ikke været med før, så det ville være ret hvis jeg kan få lidt info..
hilsen chris
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 107
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 142
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 18
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 171
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 298
sidst jeg var med.. hoppede jeg på ved spar købmanden i odense.. ved den store motorvejs rundkørsel..
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 171
tur til bakken d 13/3