1.321 visninger
|
Oprettet:
Spejl til CBR F3 {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Er der nogen som har kendskab til et billigt køb af et højre sidespejl til en CBR 600 fra '96.
mvh
Ivar
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 12
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 12
Det er jeg da slet ikke uinteresseret i. Jeg har søgt på E-bay, men inden jeg nåede til Spejle, kom jeg til at købe et sæt blank polerede bolte / skruer til kåben. Sofort Kaufen!!!
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt EBAY er MIN ven, eller blot en omkostning
Har vi et prisoverslag på et sådant spejl?
mvh
Ivar
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 12
Tak for hjælpen
Uagtet jeg ikke har købt et spejl, er jeg dog stærkt inspireret over alle de uundværlige dele der kan købes til en Honda-da på Ebay.
mvh
Ivar
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 31
www-mc-husset.dk
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
Skiftede mine ud med carbonspejle sidste år, så jeg har liggende til begge sider.
Send en PM hvis du er interesseret.
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 12
Ups - det ser da ret godt ud med de der carbon spejle. Hvor har du erhvervet dig dem?
Den store tank pad i (carbon) ser også fristende ud. Hvor har du købt den?
pft.
mvh
Ivar
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
Tank pad'en har jeg købt ved www.sbfiberdesign.com ( dansk hjemmeside ).
Spejlene er fra www.carpimoto.com i Italien - de ankom 2 dage efter bestillingen, så det virker bare.
Har du behov for yderligere assistance må du lige skrive en PM
Held og lykke
Spejl til CBR F3