1.583 visninger
|
Oprettet:
Messe c",) {{forumTopicSubject}}
Hej igen så er det ved at være tiden for messer...
Jeg er igang med rabatordning, som sidste år...
Jeg ved bare ikke helt hvordan det kommer til at kører, da jeg selv er på FERIE når det er i Herning og til 60 års fødsalsdag når det er i KBH...
Men kunne man ikke prøve at skrive sig på, dem som ved om de kommer..
Så har jeg en idè om hvor mange der kommer...
Biker knus Gitte aka Mc.Babe c",)
(link fjernet)
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 65
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.560
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 46
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 51
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 142
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 298
MVH Morten
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 2 Emner: 76 Svar: 2.073
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
c",)
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 298
vis der skulle være fler.. er man velkommen..
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
Forresten så har vi et eller måske to bagsæder ledige hvis der er nogen som skal med fra Odense..
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 298
Killeblerg var det et sted man kunne mødes Magnus.. eller er det for langt vek??
så kunne man mødes der ved en 9 tiden..
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 75 Svar: 298
apr 2007
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 108 Svar: 1.305
nov 2006
Følger: 168 Følgere: 157 MC-er: 2 Emner: 151 Svar: 1.570
Messe c",)