{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Tankdæksel {{forumTopicSubject}}

Nøglen til mit tankdæksel er en anden end de to jeg har til tænding og sædelås, dvs. den har nok fået ny tank eller i hvert fald bare nyt dæksel på et tidspunkt.
Mit problem er, at nøglen til tanken ikke har det så godt; den er bøjet. Det er en original Kawasaki nøgle, men der står ikke noget nummer på den. Der gør der på de to andre (ens) nøgler jeg har. Jeg kan få min far til at lave en ny uoriginal nøgle til tanken til at starte med, men er der nogen der ved om man kan købe et tankdæksel med en lås der er bestilt på nøglenummer, så alle mine låse passer sammen igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tankdæksel
  • #1   25. jan 2008 det tror jeg godt du kan, men du må hellere tage fat i en godkendt kawasaki forhandler... evt. Franke's MC i randers.. de kan svare på spørgsmålet...

    hvis ikke så har jeg en ekstra tank liggende jeg ikke bruger.... mener der sidder en nøgle i tankdækslet i den. Men prøv lige det andet først.


  • #2   25. jan 2008 Min far kan sagtens lave en kopi af den nuværende nøgle til tanken, så det er ikke problemet. Det er sådan set bare et luksusproblem, da jeg gerne vil kunne nøjes med én nøgle, og ikke to forskellige. Men Frankie's MC er da et godt bud. Det vil jeg prøve. Takker Samo smiley

Kommentér på:
Tankdæksel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce