{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet pung
  • #2   27. jan 2008 SURT !!! Meld den stjålet, som det første. Luk dankortet, kan gøres via nettet på din banks hjemmeside !!! Vent en uge eller to, da en venlig sjæl jo kan finde den og kontakte dig. Det er dyrt af genanskaffe samtlige ting i dag, da der er brugerbetaling på ALT !!! Meld det til forsikringen, da de skal dække. Hver ting sit sted, så det er ellers bare om at gå i gang fra en ende. Priser kan for langt det meste finde på nettet, politi og kommune hjemmesider. Her er der som regel også blanketter og vejledning.
    Mvh Per T

• #3   27. jan 2008 surt show.... men det sker jo sådan noget desværre... håber du får den igen selv om chancerne nok ikke er de bedste...

• #4   27. jan 2008 surt... har selv prøvet det samme i århus midtby... opdagede det heldigvis om morgenen da jeg skulle hjem kl 05... ringede og fik spærret kort... næste formiddag kl. 10 bliver jeg ringet op af en rar gut, han har fundet min pung og alle mine kort selvfølgelig pånær dankortet... som var væk... liggende i en sø i botanisk have og flød rundt... Så skulle jeg da heldigvis kun bestille et nyt dankort...

men sådan kan det gå... desværre.

mvh Offslow

• #5   28. jan 2008 Ja, det er vildt ærgerligt.. lørdag morgen fik jeg spærret både dankort og mobiltelefon, den var også i pungen!! En helt ny Samsung.. pisse træls!
    De sagde på politistationen at jeg skulle vente med at bestille nye kort, fordi der er en god chance for at jeg får den tilbage i løbet af de næste par uger.. så nu krydser jeg fingre!!!

• #6   28. jan 2008 en mobil i sin pung ??

hvad var der mere i ? skiftetøj og din styrthjelm ??????

• #7   29. jan 2008 Hold da mund!! Det var en taske/pung... og en lille mobiltelefon smiley

Kommentér på:
Stjålet pung

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce