1.088 visninger
|
Oprettet:
ny udstøning {{forumTopicSubject}}
hvor mang HK tro i man for ud af den her udstøning
(link fjernet)
det er selvfølgelig fuldsystem udstødning.
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 65
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 37 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 99
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 198
Jeg mener faktisk at K6-K7, er svære at hente det helt store ud af. 5-10 Hk er nok realistisk. Ring evt. til FV motor og spørg. Han kan sikkert hvor meget det giver og hvad der er bedst at gører.
www.fvmotor.dk
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
der skal også Powercommander på
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
det jeg gå mest op i er at hag det sjov og nogle fed tur
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
Nogen der kender noget til disse problemer???
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
har du lave det på min mc
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
brun/sort ledning man skal klippe hvad brugse den til
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 62 Svar: 540
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 510
Men underligt nok, så synes jeg min kørte bedre da lampen lyste:-D På det tidsspunkt tror jeg den har fået lidt mere benno at leve af:-D
ny udstøning