1.627 visninger
|
Oprettet:
Mini træf {{forumTopicSubject}}
Mange af dem der kører Hyo bor i Nordjylland eller Østjylland så var det ikke en idè at vi mødtes over en kop kaffe på havnen i Mariager engang til sommer.
Emnet er åbent for forslag om andre steder.
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
bare vi blive enige om datoen i god tid
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 686
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 47
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 686
Hehe.
Nå men er der nogen der har et oplæg til en dato.
Ps. Vennerne er selvfølgelig også velkomne selvom de kører på noget japansk skrammel
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 47
dec 2004
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 82 Svar: 686
Mini træf