Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

tæt luftfilter tæt luftfilter

På trods af uovertruffen køreglæde - ikke mindst lyden, er det som om min 1400 har det bedst når den får pisken.
Ved langsom kørsel (og jeg frygter enhver form for optog!) gisper den lidt efter vejret - jeg tror 2xluftfilter er snavsede eller måske ligefrem tilstoppede? Var det min plæneklipper, ville jeg vride skumgummiet godt igennem noget benzin, men benzin frarådes i manualen!?! den taler om en eller anden form for væske der er beregnet til rens af filtre?
nogen bud?
-Q
(otte dage tilbage!!!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tæt luftfilter
  • #1   21. feb 2008 Tag dem ud og bank dem. jælper det ikke, kan du forsøge at blæse dem rene med trykluft fra indersiden - ellers skift dem.

De du beskriver kunne nu også godt lyde som synkronisering. Har du har karburatorerne eller kablerne af??

• #2   21. feb 2008 KN Filter !!! Der kan du købe et rensesæt der renser og filterer bagefter. Virker på mit filter . Sikkert nok også på dit.
    Hilsen michael D

• #3   21. feb 2008 Hej Knud
    Nej det har jeg ikke.
    Den "knalder" utrolig nemt, faktisk hver gang jeg slipper gassen og gasser jeg op og slukker motoren, slutter den også af med et hult drøn fra potterne. De er særdeles uoriginale men der er et godt træk i cyklen - men den går altså en anelse ujævnt!
    -Q

• #4   21. feb 2008 Knalderiet tyder i almindelighed på for mager blanding!!!

f.eks. en følge af falsk luft.

Er dine filterkasser og slanger samlet rigtigt?

Næste gang du har kørt den ordentlig varm,så pil lige tændrørene ud. Er de sorte/fedtede er blandingen for fed (f.eks stoppede filtre) er de lyst grå/hvidlige er den for mager (f.eks. Falsk luft). De skal helst have nogenlunde samme farve som hasselnødder (modne altså*G*)

• #5   21. feb 2008 -og så vidt jeg erindrer fra en tidligere tråd er det smart at pille den forkromede "top" af for at få mere plads?
    mon min "lange" tændrørsnøgle fra cx´eren passer - de sidder nemlig også ret dybt i topstykket?
    -Q

• #6   21. feb 2008 Det med den forkromede top er helt rigtigt. En god lang rørnøgle er faktisk alligevel en gevaldig hjælp.

Der eneste stykke Suzuki specialværktøj jeg har er en tændrørsnøgle til disse cykler:-)

• #7   21. feb 2008 Forresten-hold nallerne fra boltene i de dæksler, der ikke sidder tændrør under.

De Bolte er gennemgående og holder både topstykke og cylinder:-)

• #8   21. feb 2008 takker for hjælpen "so far"
    den kønneste del af mit ægteskab (men ikke nødvendigvis den hurtigste.knallert på...osv) glemte i sidste uge at hun havde den bærbare på skødet da hun rejste sig op, hvorfor jeg må snige mig til at være lidt på "galleriet" fra min arbejdsplads!
    Min vagt er slut - Hjemmet kalder!
    -Q

• #9   21. feb 2008 Knud>
    Tgaer motoren skade af, hvis blandingen ikke er korret? -Min knalder nemlig også gevaldig ! (men jeg sys jo bare det lyder fedt *G*)

• #10   21. feb 2008 Går den med for mager blanding, så går densom regel for varmt. Dette medfører mindrebenzinforbrug, men desværre også større slid. I værste fald kan man brænde et stempel i stykker, så du skal nok også kigge lidt på tændrør:-)

Kommentér på:
tæt luftfilter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce