750 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Jubiii"
jubiii..
..Så fik jeg sku mit "rygskjold" så er man da 100% klar :) Endte dog med et til at sætte i jakken, da jeg synes de andre sad af H til og flere siger de skulle have samme effekt, når jeg ikke skulle ...
..Så fik jeg sku mit "rygskjold" så er man da 100% klar :) Endte dog med et til at sætte i jakken, da jeg synes de andre sad af H til og flere siger de skulle have samme effekt, når jeg ikke skulle ...
Skrevet af: MF - 21. feb 2012
Jubiii...
Så kom kortet i hus... Bestod min køreprøve i formiddags (til stor mc) :-) Synes lige jeg ville dele det med jer :-) /Susi - som ikke kan få armene ned :-)
Så kom kortet i hus... Bestod min køreprøve i formiddags (til stor mc) :-) Synes lige jeg ville dele det med jer :-) /Susi - som ikke kan få armene ned :-)
Skrevet af: Susi L - 17. sep 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Startede dage med at droppe Junior af på arbejde, inden svømmehallen! I denne havde man fødselsdagsfest. En af de "gamle" blev 18! - og han er alligevel mere end 30 år ældre end mig - man må jo sige, at jeg holder mig godt:-) Fødselaren gav en enkelt Gl. Dansk - også fint.
Herefter hjem, morgenmad ---og og og solskin og vindstille.
Bilen fik lov at stå, og geden transporterede mit luksuslegeme 13 km langs Køge Bugt til job - og nu skal jeg have morgenmad igen.
DET KAN KUN BLIVE EN GO DAG - YES!!!!
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
Jeg tror min hjelm kan renses når jeg kommer hjem.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
God Bedring!
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
Det er jo weekend, og så kan man ikke være syg, basta!
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
Men altså man kan jo ikke være syg i weekenderne, og slet ikke den 1/3!
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
ALT for godt grin , den trækker godt nok fint med de nye dæk , kædekit , tun....... osv. ren baghjul til det hele med det store fede grin på
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Det var vildt fedt at være på to hjul igen - så nu drømmer jeg rigtigt om nogle flere varmegrader så min egen lille mc kan komme ud igen - for den er helt klar....
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Do Vibeke....hvad er der ham der manden kører på ??
;O)
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
feb 2007
Følger: 102 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 589
Er ikke særlig misundelig på jer der har været ude og lufte jeres...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.626
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Spiril: Nej jeg har ikke fået min nye kæde på endnu... og jeg venter nok også lige til jeg alligevel skal til service næste gang....
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Vibeke, så forstår jeg bedre, hvorfor du ikke omtaler ham så ofte !!!
;O)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Rar at høre, at I har <b>en</b> motorcyklist i familien
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Så er hun klar til at trille en tur i morn :-)))
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.400ccm.ru/images/catalog/thumbs/17-cb400sf.jpg&imgrefurl=http://www.400ccm.ru/catalog.html%3Fid%3D18&h=143&w=200&sz=8&hl=da&start=39&um=1&tbnid=_drzs_paB8ry-M:&tbnh=74&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dhonda%2Bcb%2B400%2Bsf%26start%3D20%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dda%26rls%3Dcom.microsoft:en-US%26sa%3DN
(link fjernet)
Gul udgave.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Så første gang hun bremsede på Honda´en, hang baghjulet 1½ meter over asfaldten !!
;O)
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Man falder sgu i søvn på disse maskiner !!
:O/
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Den har kun kørt 13000 km - årg. -93, men bagdækket er det originale......og meget råddent !!
;O)
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
og sætter ny prismærkat på
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
....og det skulle jo kun være pga. HK og ccm.....hendes kørekort bli´r først "stort" til efteråret.
Hun er lidt forsigtig, så der er vist ingen grund til udskiftning endnu. Den bette er nu kvik nok, hvis den får omdrejninger.
Har selv haft en 900 Hornet - fed maskine.
;O)
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
140/80-17
160/70-17
er de str. jeg har
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
;O)
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Kært barn har mange navne.
Den kaldes CB 400 / CB-1 / SF (Super Four) / Big One......alt efter hvilket land man befinder sig i. Men èt og samme maskine.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
Skal nok tjekke efter.
;O)
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Hygge hejsa til jer alle og så skrives vi ved i næste uge... med forhåbentligt mange gode mc oplevelser....
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 157 Svar: 2.548
Jubiii