1.208 visninger
|
Oprettet:
Åbent hus?? {{forumTopicSubject}}
Er åbent-hus-arrangementer afskaffet på Sjælland?
Ikke en gang en mc-udstilling kan den nye sæson byde på øst for Storebælt!?
Der er vist kun åbningen af Bakken i år
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
Derudover, så kender jeg faktisk ikke til noget
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
Aldrig set arrangementerne i Fredericia! De år jeg boede der, var jeg endnu ikke nået til knallertalderen. Nå, men måske en gang i fremtiden.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
MC-Messe Fredericia først 2-3 april i år. Der er håb endnu!
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
God tur derned.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
Havde kig på deres lille 310 ccm roadster. Mistede interessen da jeg hørte motoren. EEn cylinder med offroad-klang. Dårlig til bykørsel i langsomt tempo.
65000 kr. Det koster de andre 325 ccm mc'ere også, så fair nok.
Mangler 250-300 ccm uden kåbe på markedet. Yamaha's MT 03 er direkte grim.
feb 2020
Følger: 2 Følgere: 83 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 180
Kåbedesign på de nye kværne i dag, bryder jeg mig slet ikke om! Syntes at designet fra starten af 00'erne ser meget flottere og strømlignede ud.
Skulle jeg pludselig blive rig, så snuppede jeg en GSX-R 1000 fra 2005, tak
Og en Burgmann, hvis det bare skal være behageligt OG ingen kan se mig
Åbent hus??