{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.481 visninger | Oprettet:

Koblingsfjedre? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge!
Jeg var lige for min hondamekker i dag på cyklen med den nye motor med ny kobling og nye fjedre. Han syntes den lød rimelig godt - ikke perfekt men heller ikke skidt. Men han mente at den stod og brændte min kobling af fordi fjedrene måske var for stramme til min maskine. Fjedrene er helt nye og 3-4 mm længere end de gamle. Hvad mener I om sagen?..kan der være noget om snakken?

- Boldor-manden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingsfjedre?
  • #1   25. mar 2008 Næh.. smiley hvis den kan koble ud så er de ok, den kan jo ikke brænde den af når den er trykket sammen.. vil jeg mene..

    Men ja de er lidt længere de nye, og den bliver pænt hård at trykke ind.. men bare lortet virker.. *g*


  • #2   25. mar 2008 Koblingen kan da ikke brænde af hvis fjedrene er for stramme?

    Han må vel have ment at koblingen var justeret for stramt?


  • #3   26. mar 2008 Den har svært ved at koble ud og kan næsten ikke komme i frigear når motoren kører. Den er rimelig hård at trykke ind. Jeg havde justeret kablet helt ud for at den kunne koble ud, og det mente han var alt alt for meget og at det ville skade koblingen. Så nu vil jeg prøve at skaffe et sæt originale fjedre - men så skal de vel ikke være slidt alt for meget?

    Har lige snakket med mekkeren igen. Han mener ikke at det kun er fjedrene den er gal med - han siger at der er et eller andet forkert i koblingen.

    Arg det er til at blive skør af - havde ellers regnet med at den var klar til at køre frem og tilbage til praktik...DOOOOH


  • #4   26. mar 2008 ...det skal også lige siges at den med den indstilling jeg har kørt med nu her, så har den haft en lille tendens til at hoppe ud af 2.gear og ned i frigear >> altså slet ikke gå i 2.gear når jeg kører den langt ud i første gear og så skifter til 2.gear så hakker den lige og går i frigear.

Kommentér på:
Koblingsfjedre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce