BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kawasaki gpz 500?? Kawasaki gpz 500??

YES - hun er tilbage med dumme spørgsmål =)

Jeg spurgte igår omkring en Honda CB450 og en Suzuki GS500.... men nu er jeg så faldet over en Kawasaki gpz 500 med fuldkåbe (ved ikke om det er en selvfølge...) fra 1992 med 47,000 km på bagen - ligeledes til 25.000 kr.

Er det et bedre køb?? Er det en god maskine??

Ja- jeg er forvirret... og ja - jeg har spurgt kæresten til råds mange gange, men han vil ikke bestemme hvilken jeg skal købe =) og han synes nok jeg snart skal til at bestemme mig... he he

Mange forårshilsner fra
Sidse

P.s. Jeg har nu bestilt forårsvejr - da det ellers bliver alt for koldt at skulle have køretimer =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki gpz 500??
  • #1   27. mar 2008 Takker for solskinnet...
    Honda, Suzuki, Kawasaki...

Jeg VILLE have Ducati 748s, men købte Kawasaki ZX9R.

Kun en ting at gøre, tag ud og kik på dem, prøv dem, og vurder, hvad du syntes passer dig bedst, ser ud til at være i bedre stand, osv.

Go vind.

• #2   27. mar 2008 Så er det altså dig man skal takke for vejret Sidse. smiley

Som René siger, så er det bare ud og prøve. Jeg havde selv en GS500, og den var jeg meget glad for. Så det fortryder jeg ikke et øjeblik.

God jagt

• #3   27. mar 2008 Jep ud og prøve.
    GPZ500S er en 2 cylindre, rigtig fin MC, med lav sidde højde.
    Til forskel fra GS500E der har GPZ500 væsentligt flere HK smiley

• #4   27. mar 2008 Om den er et bedre køb?
    Ja, hvis du er til sportslig kørsel, så slår den de 2 andre med flere længder.
    Er det bare til pendling og rolge søndagsture, så er CB450s ligeså god.

Men GPZ'eren er en fin stabil, og driftsbillig maskine, fuldkåbe er ikke normalt, kun halvkåbe. De 60 hk rækker langt, hvis føreren er god. På en snoet landevej kan den sagtens følges med større maskiner, som f.eks en GSX750f, og 60 hk er også nok til at trække fra en 280 hestes Porsche Boxter S, hvis man syntes sådan noget er sjovt :o)

Men ud og prøv alle 3, så ved du bedre hvad du vil have.

• #5   27. mar 2008 Ja som de andre siger... Gpz er en helt anden cykel end de to andre med langt mere kraft... desuden har den bedre kobling, men er dårligere at sidde på ... arrh, der er sku så mange ting!!!.. prøv dem alle!!!!

• #6   27. mar 2008 Af de cykler du kigger på, er det nok Suzuki, som er den som holder prisen dårligst.
    Lige meget hvad du vælger, så vælg en med kåbe, det giver kørekomfort-

• #7   27. mar 2008 Dorthe> Hørt smiley

Kommentér på:
Kawasaki gpz 500??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce