{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

yamaha forsikring {{forumTopicSubject}}

hej allesammen

jeg er ved at overveje at købe en r6´er fra 02
jeg ville lige hører om der er noget der kender til den nye yamaha forsikring, hvem er det de har en aftale med, skal den være købt hos en forhandler. for ville gerne finde ud af om det kan betale sig at købe ved en forhandler frem for privat af hensyn til evt billigere forsikring. og evt om det ligefrem måske kunne betale sig med en nyere maskine.
Håber nogle kan hjælpe mig

Hilsen Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  yamaha forsikring
  • #1   28. mar 2008 hej, jeg har selv kigget på en ny yamaha.. for mig kan det bedst betale sig, at købe en ny cykel, for jeg har kigget på en yamaha fz-1n. der koster det mig i kasko hos tryg 16.400,- om året. men hos yamaha tilbyder de 8.400,- i kasko om året. så jeg ville faktisk komme til at spare over 30.000,- bare ved de næste 5 år. ved at have forsikringen hos yamaha.

  • #2   28. mar 2008 yamaha forsikring gælder kun ved køb af en ny maskine hos forhandleren.

  • #3   28. mar 2008 Hey Rasmus

    Jeg er i gang med det lave en aftale med mit forsikringselskab omkring hvad jeg skal give kan godt undersørge hvad prisen vil være for dig hvis dette kan være en hjælp???

    Peter


  • #4   30. mar 2008 jeg har selv prøvet at ringe rundt det billigste jeg fandt var top dk 15069 med 15000 i selv risiko. og det var for en 02.
    så ville bare lige hører om der var nogen der kendte noget til den ordning de har lavet

    Peter vejle b: hvis du gider må du gerne men det var mest om der var nogen der kendte til den forsikring yamaha tilbyder


  • #5   31. mar 2008 jeg skal snakke med ham imorgen ;o)

    Så skal jeg nok sørger for at du kan komme i kontakt med ham ;o)


Kommentér på:
yamaha forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce