1.289 visninger
|
Oprettet:
OPRÅB!!! {{forumTopicSubject}}
Vi skal snart have sat lidt gang i vores lille gruppe gutter!!! Der sker sgu FOR LIDT!!!
KOM IND I KAMPEN!!!!
Morten er ikke sur...
Morten er skuffet....
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Svar: 6
ja der er nogle ansøgere som vi skal se nærmere på, så vi evt kan få dem "døbt" på skagen traf!!!
OPRÅB!!!