{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Dør ud ved fuld gas {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige været ude at køre på min SZR, skulle lige se hvad den kunne køre nu jeg har sat drosling på.
Men efter lidt tid i "fuld gas" dør mcen, den kan ikke trække i 5.gear og det hjælper ikke at skifte ned. Den går derefter ud når jeg trækker koblingen. jeg køre self ind, slukker mcen, lader den stå kort tid og starter den igen. Køre videre, først i lave gear, men prøver så igen at gve gas, denne gang kunne jeg ikke køre fuld skrue lige så lang tid som før pga trafik, men den kørte ok. Den hakker/hoster lidt i det synes jeg. Nogen der kan sige hvad det kan være? Har selv en ide om den ikke får nok benzin? hvorfor? Har renset kaburatoren tidligere i år. Eller som har prøvet ligende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dør ud ved fuld gas
  • #1   5. apr 2008 jeg tror du har fat i noget af det rigtig med at den nok ikke får nok benzin. men om du skal rense karburatorer tror jeg næppe når du nu har haft dem ordnet. tjek hellere at benzin slangen ik laver nogen skarpe knæk, og at vacum slangen sidder som den skal, og tjek lige at der er åbnet helt for benzin.

    /Hansi


  • #2   5. apr 2008 Har oplevet det samme med min.

    Første gang fordi benzinslangen havde fået et knæk.
    Anden gang aner jeg ikke hvad der gik galt, men jeg valgte af samme grund at skilte karburatoren ad i vinters, blot for at finde ud af at den så helt fin ud... Benzinfilteret derimod kunne godt trænge til at blive skiftet...
    Har dog ikke været ude at køre endnu, så om det virker ved jeg ikke, men det kan være en god ide at kigge efter det også.

    Held og lykke med det smiley


  • #3   5. apr 2008 Der sidder ikke benzin filter på min szr. Hvordan tjekker man om der er helt åben for benzinen?

  • #4   5. apr 2008 under tanken sidder der en vacum anordning .. og der sidder de ren skrue du kan skrue ind og ud. lige der hvor benzin tilførelses slangen går på.

  • #5   6. apr 2008 Hej Andreas!

    Hvis du ikke allerede har hældt karburatorsprit i benzinen, så prøv lige det en gang. Lyder lidt som karburatoris.

    Med venlig hilsen

    Michael


  • #6   24. apr 2008 Jeg har netop lige prøvet det samme, virkede som om at vacumpumpen ikke kunne følge med eller sådan noget.. men har som Christian nok haft et knæk på slangen, for virker somom at den har det fint nu. mit problem er bare at den har kørt fint og så lige pludselig kører den dårligt igen smiley

Kommentér på:
Dør ud ved fuld gas

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce