1.034 visninger
|
Oprettet:
ny maskine {{forumTopicSubject}}
så fik jeg købt ny maskine, gsxr 1000 k8 sort/mat. Jeg var ellers super glad for den gamle men nyt skal der jo til engang i mellem:)
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 7
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.306
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
Den skulle jo have så meget mellemområde i den !!! Måske er jeg bare lidt for forvendt med min superbike
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 165
Du kan godt glæde dig
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 7
ny maskine