1.263 visninger
|
Oprettet:
nu skal det være {{forumTopicSubject}}
hej nu har jeg bestilt en carbon 4 1 udstøding og kn-filter og et jet-kit. ja det vil sige først på rullefelt og så udstødning så på rullen igen og så må vi se, der er nogen der mener at at jet-kit og kn-filter er spildt at penge men hvad mener i er der nogen at jer der har prøver noget i den stil. ps det er cv typen runde spjæld
maj 2005
Følger: 31 Følgere: 28 MC-er: 3 Emner: 65 Svar: 306
hehehehehe...............ej det er sku cool...............får sikkert en dejlig ond lyd :o)
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 78 MC-er: 3 Emner: 194 Svar: 934
nu skal det være