1.113 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Endelig forår"
Endelig forår!!
Hey alle, Jeg købte min cykel i december måned, (som i øvrit er min føste mc). så der var sgu langt til den første marts! Jeg er ny her i gruppen og ville lige hlise på jer alle, og vi ses derude :...
Hey alle, Jeg købte min cykel i december måned, (som i øvrit er min føste mc). så der var sgu langt til den første marts! Jeg er ny her i gruppen og ville lige hlise på jer alle, og vi ses derude :...
Skrevet af: Kent P - 29. mar 2008
Endelig forår..
.. Så kom cyklen hjem - den er blever puset, nusset og plejet lige siden. Tjek de nye billeder :o) P.s. der kommer flere billeder når de nye wave skiver bliver sat på..
.. Så kom cyklen hjem - den er blever puset, nusset og plejet lige siden. Tjek de nye billeder :o) P.s. der kommer flere billeder når de nye wave skiver bliver sat på..
Skrevet af: Tonni (6270 Tønder) N - 29. feb 2008
JIHAAAA ! Endelig forår :D
Nye dæk på gixxeren og så lige små 100 km efter arbejde... Se [b]så[/b] er det forår.... :D Men det var godt nok ikke mange af jer jeg mødte derude ?? :O
Nye dæk på gixxeren og så lige små 100 km efter arbejde... Se [b]så[/b] er det forår.... :D Men det var godt nok ikke mange af jer jeg mødte derude ?? :O
Skrevet af: Carsten a.k.a. Fister® - 11. mar 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- græsklipning 650 kr.
- Fjern hvepsebo 500 kr.
- Hækklipning 1.000 kr.
- Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
- Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
- Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jul 2016
Følger: 1 Følgere: 586 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 293
jan 2020
Følger: 45 Følgere: 41 Emner: 16 Svar: 284
Men savner faktisk en meteoroligsk forklaring på, hvorfor foråret typisk er koldere end efteråret efter klimakrisens start..
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 1.488
Og alt på cyklen virker tilsyneladende som det skal. Og det er jo det vigtigste.
Endelig forår