879 visninger
|
Oprettet:
Fællestur Lørdag {{forumTopicSubject}}
Vi er nogle stykker der snakker om at trille en tur til Mariager lørdag eftermiddag i det gode vejr (ca. kl. 14 - 15), det bliver stille og roligt, så alle kan være med... Der kan vi så snuppe en is eller en pølle og sparke lidt dæk… Kunne det friste nogen?
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 267
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 35
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 267
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
mar 2005
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 267
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
Ja mange tak for en rigtig fed tur!
hilsen ham der næsten løb tør for benzin
Fællestur Lørdag