Århusgirls

Århusgirls

Medlemmer: 16
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MC tøj til kvinder? MC tøj til kvinder?

Hej, jeg har endelig fundet (og købt) min helt egen cykel! Juhuu!!
Men så har vi næste problem... MC tøj?! Jeg har været ved Brdr. Sejr, Frantz Kroon og Århus Scooter, men intet held.
Jeg har været inde og se på Louis.de, men det er ikke det nemmeste når jeg ikke kender str. (eller kun har sit folkeskole tysk)
Regner med at jeg vil til Randers og kigge ved Harry's og Frankies MC, men så slipper min fantasi også op... Er der nogle af jer der har nogle idéer? erfaringer? Go'e råd?
Det skal lige siges at flere af butikkerne som jeg har været i havde et lille udvalg af lædertøj til kvinder, men i meget lille størrelser.. det holder bare ikke når man er 180 cm høj... hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC tøj til kvinder?
  • #1   21. apr 2008 Angående størrelser er jeg en 42 i almindeligt tøj herhjemme, og via målene på louis.de, svarer jeg til en str. L i dame... så det er nemmest hvis du finder målebåndet frem og finder måleskemaet hvis du vil købe tøj derfra!

• #2   22. apr 2008 Hejsa

Jeg brugte super lang tid på at finde et sæt - som jeg i det mindste kan passe. Jeg er 163 høj - så vær glad for din højde i det mindste smiley Jeg kunne slet ikke passe nogen i længden. Endte med en sort spyke læderdragt fra ks motor i Vejle. Det du kan få over Louis.de, kan du oftest prøve i butikkerne herhjemme. Ellers så tag et smut til hein gerickte i flensborg - de har eventuelt nogen ..

Men held og lykke smiley

• Kimmie _
    Kimmie _ Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   22. apr 2008 Hejsa
    Du kunne også evt. prøve Larsen MC i lystrup, de har en hel del tøj.

• #5   22. apr 2008 Hvad har I betalt for jeres mc-tøj?

• #6   22. apr 2008 Jeg gav vist 6500,- for dragten, 600,- handsker (kunne kun passe den éne slags) & og noget i stil med 2400-2500,- for mine alpinestar støvler..

Hvad med dig?

• #7   22. apr 2008 Det er ikke mit tøj jeg kører i nu, derfor skal jeg selv have købt mig et sæt nu her snarest.. synes bare at det jeg er faldet for er super dyrt, så derfor køber jeg nok et sæt textiltøj hos Louis.de i år, og så et dyrere sæt i læder næste sæson.. jeg er først færdiguddannet til januar, så der er lidt lavvande i pengekassen i år.. man bliver jo ikke ligefrem millionær på en su... smiley

Kommentér på:
MC tøj til kvinder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce