{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Det er egentlig spøjst.

Har lige købt "ny" bil, og sjovt nok så tøffer jeg afsted, med max 10 km/t over det tilladte.

Det skal så siges at det er en 1,4 TDI, med 75 heste og fartpilot, men det generer mig ikke det fjerneste at det går så langsomt.

På R1'teren er det en anden sag... kan ikke mindes en køretur på over 5 km, hvor jeg ikke har kørt for stærkt...
Det er som om der kommer en rød lille djævel frem og sidder på skulderen og hvisker: "GGGIIIIIVVV GAAASSS FOR SATAN!!!"

- Eller også er det fordi at min knallert er bygget til fart, så det føles helt naturligt ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor?
  • #1   23. apr 2008 Hmm, kan tildels nikke genkendende til det du skriver. Dog er det først indenfor de sidste 4-5år jeg har fået farten lidt ned i min bil, mest pga. økonomien og det faktum at hurtige biler er blevet skiftet ud med stor stationcar med dielsel i tanken.

    Men denne tendens er nærmest modsat proportional på mc, faktisk gir jeg den nok mere gas nu end for 10 år siden da jeg ellers var ung og ligeglad.
    Nok fordi der nu skal mere til for at få blodet til at suse, fordi cyklen er hurtigere og fordi min erfaring gør at 180kmt på en lille sognevej føles som en trilletur !!!

    Jeg blir nok også ved, uanset de farer som jeg ved lurer rundt ihvert eneste sving.

    vi ses derude

    GI GAS


  • #2   23. apr 2008 Din "Knallert" er bygget til fart..... Derfor følges det helt narturligt.

Kommentér på:
hvorfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce