Blinde bilister... {{forumTopicSubject}}
Tja så var jeg ved at blive klippet 2 gange på vej til arbejde i morges...
Jeg kom kørende ind igennem Hjallerup by i morges kl. halv 8, og kørte vel ca 45, da det kun var 50 m fra et kryds.
Jeg havde selvfølgelig mit gule forlys tændt - endda med langt lys. Ca 10 m fra et kryds hvor der holdt en dame i en metalrød Citroen Xantia stc. kørte damen lige ud foran mig, fra venstre. Jeg dyttede af hende, men hun opdagede intet.
Bemærk at jeg ikke blinkede til siden, da der stadig var 100 m til tanken.
Jeg var på vej ind for at tanke, så jeg gad ikke følge efter hende...
Efter tankning, hvor jeg lige havde fortalt tankpasseren om fjolset, kørte jeg ud fra tankstationen igen.
Ca. 50 m længere henne skete præcist det samme igen - denne gang fra min højre side - og tværs over vejen. Bilisten her var en kvinde i en sølvgrå WV Vento - sikkert på vej hen i børnehaven, som ligger kort derfra.
Jeg tænkte bare: sig mig virker mit lys foran ikke...? men jo det gjorde det - og stadig langt lys.
Godnat - og sov godt!
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 344
DER FINDES INGEN UNDSKYLDNINGER, FOR AT KØRE UD FORAN ANDRE. KUN DUMME UNDSKYLDNINGER.
Det er desværre ikke altid nok at vi mc-ister er vågne - godt der ikke skete noget Dan.
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
Det handler om at være et skridt foran Murphy.
Men det sker hver dag for mc-ister.
Sideveje og traktorer, er efter min erfaring de største farer, af de ting man har en chance for at forudse.
Kør pænt derude, og vær hele tiden foran ham Murphy dér...
Blinde bilister...