1.068 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
vindstøj i hjelm vindstøj i hjelm
Er ved og være godt træt af min hjelm (pga. vindstøj).Køre med en caberg idag,ca 1/2 år gammel.I alm. hastighed er den oki,men men men ved motorvejs hastighed er jeg døv 2 dage efter.
Min kæreste anbefaler en Schuberth,vil bare lige høre logens erfaring på emnet.
Pris betyder ikke det store,den skal jo beskytte hovedet.
På forhånd tak for alle de svar der vil komme.
Hilsen Thomas
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 63
Så jeg kender dit problem, køber aldrig sådan en igen.
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 65
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Min kæreste har en Schubert og hun kan ikke få armene ned. Den skulle være rigtig god. Men prisen er 4000 kr. Jeg selv har en Airoh + ørepropper.
Du kan få et sæt siliconepropper der er formstøbte for et sted mellem 1000 og 1500 kr. Så hvis du ellers er tilfreds med hjelmen, er der jo lidt sparet ved den løsning
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 275
Som Jesper *Svendborg* H også skriver, hvis du ellers er tilfreds med din hjelm, så var det da en billigere løsning med et sæt propper.
Har selv overvejet om man skulle prøve dem her: http://earplugstore.stores.yahoo.net/wimoearpl.html
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 104
hvilken Schubert hjelm har din kæreste?
Jeg har en Concept.... og kører med engangs ørepropper....
Jeg overvejer en ny hjelm og / eller støbte ørepropper
Niels
dec 2006
Hun har en C2'er og er ovenud tilfreds, selvom hun føler, hun får rykket ørerne af, når hun skal have hjelmen af.
Jeg er selv lidt hooked på S1'eren, men til den pris er jeg fint tilfrds med min Airoh, garneret med et par ørepropper (de gule koniske) på de lange ture. Jeg har selv et par formstøbte i tankerne.
Så enten bliver det et par formstøbte ørepropper og så beholder jeg hjelmen (mest sandsynlige) eller også sælger jeg hjelmen og køber en S1 (hvis jeg ligger inde med 3000 kr jeg ikke ved hvad skal bruges til... (meget lidt sandsynligt GG).
Jesper
jan 2007
Jeg tænker at de formstøbte ørepropper også kan bruges på arbejde i lastrummene hvor der er en del ventialionsstøj......
dec 2006
jan 2007
Hvis Phonak har en filial her (Faaborg), ja så er det vel bare at komme igang... skal lige i simulator de næste fem dage.... lovpligtig brodisciplin.....
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 28
men leder også selv med lys og lygte efter den rigtige hjelm....
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 275
vindstøj i hjelm
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside