896 visninger
|
Oprettet:
Tur fra Prismet kl. 15:00 {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen
En kammerat og jeg, er blevet enige om at kører en tur til rydberg mc her til eftermiddag. Vi ville derfor hører om der er andre end os der er klar???
ps Mit kørekort er bleven opgraderet til stort idag
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 234
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.166
feb 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 87
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 697
Rigtig god tur...
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 115 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.022
mar 2007
Følger: 44 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 361
Men vi havde en kanon tur alle tre
Regner med at vi ses til kalø
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 990
feb 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 87
mar 2007
Følger: 44 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 361
mar 2007
Følger: 44 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 361
Tur fra Prismet kl. 15:00