{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Fremflyttersæt monteret {{forumTopicSubject}}

Igår fik jeg monteret et lækkert fremflyttersæt fra Mapam. Knud hjælp mig (takker smiley ).
Jeg har næsten altid Knud med på råd, når jeg overvejer ændringer eller bare skal have hjælp til reperationer og lign.
Han og jeg var dog meget uenige om hvorvidt jeg ville få glæde af et fremflyttersæt. Derfor har jeg tænkt ekstra meget over det, da små 4.000 kt er en del penge at bruge.
Men i sidste ende besluttede jeg mig for at prøve det og købte et sæt med 9 cm fremflytning.

At det ser kanon godt ud, vidste jeg på forhånd at det ville komme til
Men heldigvis viser det sig også at min sidde stilling er langt mere komfortabel og behagelig.
Jeg har endnu ikke prøvet at køre en længere tur med det, men i det daglige og mine længste ture aldrig over 1 time hver vej under alle omstændigheder.

Så jeg er sgu godt tilfreds! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremflyttersæt monteret
  • #1   14. maj 2008 Hej Thomas
    Ja vi er allsammen glade for Knuds hjælp ;o)
    Kan godt forstå at du er tilfreds med det, overvejer også selv at få sat et "rigtigt" fremrykkersæt på, det giver nemlig en helt anden sidde stilling som du siger og man kan også tydeligt mærke forskel når man bremser.
    Det er nemlig ikke alle bilister der ved hvad bremselængde er når de drejer lige ind foran snotten på en fordi deres "egen" vognbane åbenbart ikke er god nok.. uha..
    Tillykke med din nye investering ;o)


  • #2   14. maj 2008 Ja, jeg glemte helt at nævne bremseforbedrelsen. Det er som om bagbremsen er blevet dobbet så god.
    Ydermere har jeg lige fået monteret nye bremseklodser fortil, og en stålarmeret bremseslange.
    Så nu bremser han godt. smiley
    Jeg fik også et nyt bagdæk ved samme lejliged - hold op det er glat i starten! Men det er kørt til nu.


  • #3   15. maj 2008 Yep nye bagdæk kan godt være lidt "sjove" at køre rundt med og især hvis man ryger ind i en regnbyge ;o(
    Nu når du er i øvelse med at skifte bremser osv. så må du da også godt lige kigge på min lille "Vera".. he he ;o)


Kommentér på:
Fremflyttersæt monteret

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce