MCfyn

MCfyn

Medlemmer: 317
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

så skete det for mig (styrt) så skete det for mig (styrt)

ja så skete det også for mig smiley blev overset af en bil og væltede da jeg skulle undvige bilen så der er ridser på hele højre side kørte heldigvis kun 50 km/t men er lidt øm i kroppen. er der nogen der vil anbefale et værksted at få den lavet på kommer heldigvis til at køre over den andens forsikring.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så skete det for mig (styrt)
  • #1   19. maj 2008 Jeg ville da lige prøve at kontakte Kurt ved http://www.sydfynmc.dk/ han er jo glad for Honda smiley

• #2   19. maj 2008 så kan det være at en skal derned bare at det er i orden det han laver.

• #3   19. maj 2008 ZZ Top i Ulbølle-by Den havde jeg ikke lige hørt, men kan godt se hvor du vil hen med det smiley

Og så lige høflige mig, .... jeg tænkte jo slet ikke på dig, kun din stakkels Honda, naturligvis godt at der ikke skete andet, end hvad der kan ske efter en hård omgang ølbold

• #4   19. maj 2008 Øhm - Nu har jeg ikke selv erfaring med Kurt! Men jeg har ladet mig fortælle at han åbenbart har rigeligt at se til, så han ikke overholder de aftaler man laver med ham smiley Så jeg ville nok finde et andet sted hvis du skal ud og køre inden for nærmeste fremtid.

• #5   19. maj 2008 Ja, det kan jo være en af ulemperne ved at være dygtig til teknikken smiley

• #6   19. maj 2008 Som fhv. ny kunde der nede kan jeg kun sige at jeg personligt ikke kan anbefale ham på baggrund af mine erfaringer med ham. Når man over flere måneder ikke holder aftaler og ikke er gået i gang med et serviceeftersyn efter 4,5 måned falder kæden af for mig. jeg skal gerne uddybe hvis det har interesse.

Andre har gode erfaringer med ham men bare ikke mig og det skal lige siges at jeg ikke har været besværlig eller urimelig.
    Men hvis et vintereftersyn ikke er påbegyndt 1/5 efter den har stået der nede i 4,5 måned gider jeg ikke mere. Slet ikke efter der de 2 foregående måneder blev sagt over telefonen at: "Den bliver færdig inden for nærmeste fremtid..."

Jeg vil sku kører når det er sommer og ikke vente til efteråret...

• #7   19. maj 2008 hvad med honda i odense eller midtfyns mc nogen der har erfaringer med dem

• #8   19. maj 2008 Så ville jeg vælge midtfyns men han har også meget travlt men Carsten arbejder meget og er dygtig.

Er det modpartens forsikring der skal betale?

Hvad er der egentligt kommet til den?
    Hvis det kun er ridser og greb osv ville jeg ordne det selv. Det vil være hurtigere. Ridserne kan Søren ved Sallinge Autolak klarer til topkarakter. Har selv været der og få lavet en skade smiley

• #9   20. maj 2008 Godt du ikke kom noget alvorligt til, sådanne nogle halvstore blik-kasser (biler) kan godt give nogle grimme knubs....

Anbefaling af værksted, kan jeg kun give dig denne anbefaling.....
    Midtfyns Mc, de laver et godt stykke arbejde. Jeg bruger kun dem til at ordne ting på mine mc èr. og helt klart det bedste mc værksted på fyn..

Håber at du kommer hurtigt ud på hesten igen.....
    vi ses på vejen.............
    mvh. kenneth H

• #10   20. maj 2008 Midtfyns mc er stedet man får fikset en Honda. Jeg ville aldrig tvivle... De laver et ordentlig stykke arbejde.

Mvh,

Allan

• #11   20. maj 2008 att søren: det jeg lige kan se på den er udstødning ridset/bulet, blink bag knækket, skjold under sæde ridset, forviler er bøjet + revnet, sidespejl ridset, skjoldene på siden er ridset + revnet, forfælg er blevet ridset

men det løber jo hurtigt op det skidt

• #12   20. maj 2008 puha den kender jeg godt. Håber du kommer på igen.

• #13   20. maj 2008 Jeg ved snart ikke hvilke perioder der ikke er tryk på ved en mc mekker?

Jeg kan ikke leve med at man flere gange får at vide den bliver færdig inden for nærmeste fremtid og så går der to måneder og ingen ting er sket andet end at den er blevet støvet. Det er 4,5 måned uden der er sket noget. Hvis man ikke kan nå at have ting lavet til aftalt tid skal man sige det som det er så jeg ved det og kan tage en beslutning ud fra det.

Når jeg når til 1. Maj og mekkeren ikke er gået i gang endnu gider jeg ikke vente mere.

Jeg klager ikke jeg siger bare at det vil jeg ikke leve med derfor hentede jeg den igen. Så kan I andre få lavet jeres lidt hurtigere...

• #14   23. maj 2008 Nemli
    Det er der rigtigt nok men jeg vil heller ikke svine nogle til for jeg ved andre er tilfredse. Jeg kan kun komme med min version og mine erfaringer. Det er alt hvad jeg har gjort og jeg har forsøgt at holde mig i en sober tone.

• #15   23. maj 2008 Det er jo det smiley

Kommentér på:
så skete det for mig (styrt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce