1.124 visninger
|
Oprettet:
nye greb {{forumTopicSubject}}
Hey,
Er der nogle af jer der ved om greb fra fx nogle ducati modeller passer på vores szr? kører jo med brembo.
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Ellers kunne det være rart at ændre på udvekslingen, så man ikke skal dreje håndtaget en hel gang rundt, for max gasgivning. Kan der har været snakket om det tidligere, men kan ikke huske hvad vi kom frem til...
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 53 MC-er: 7 Emner: 179 Svar: 672
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
nye greb