937 visninger
|
Oprettet:
ny røv {{forumTopicSubject}}
hej, har lige brug for lidt meninger om cyklen med denne nye røv, det er kun lige en hurtig prøve montering..... sååå skyd
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3586
sidste side
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 80
maj 2004
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 1.246
men bortset fra det. røven er ok. bare alt for meget tysker over vinklen til min smag
maj 2005
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 68 Svar: 259
maj 2004
Følger: 32 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.527
Sorry! - men IMO så ville jeg kigge videre efter alternativer.
maj 2005
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 68 Svar: 259
ja det hele skal males engang når jeg er sikker på jeg har fået de "store dele" på som jeg vil beholde på
ny røv